oavsett vad

Tjejen som jag sökte cypernjobbet hos från första början har ju som sagt hört av sig till mig och frågat om jag vill jobba på ett hotell som också ligger på Cypern. Men hon har inte fått klartecken från hotellet om att dom har bestämt sig för att ta dit någon eller inte. Så hon undrade om jag ville komma ner och jobba på deras restaurang även om jag inte får grönt från hotellet. Så oavsett om jag får jobbet på hotellet eller inte så kommer jag åka ner till cypern och jobba i sommar!! :D
Jag hoppas mest på restaurangjobbet då de har lite mer 'förståelse' för att jag inte har någon erfarenhet sedan innan,
hotellet är 5-stjärnigt och galet fint! Så där är det mer att man måste äga sönder, klart man kan klara det, men tufft som ett helvete o komma in i det mitt under högsäsong och med hälften så lång utbildning som alla andra som började när det var lugnare turisttider ^^

Men som sagt.., jag vågar säga att jag inom en vecka eller en dryg vecka kommer jag att befinna mig på Cypern! Med förutsättning att det finns flygbiljetter osv. Helt galet!


Var på Ågesta idag, red Biztro och sen va jag Minis mamma på terrängbanan, de va kul o fick en del najsiga bilder! Dom bilderna kommer komma upp på faceb. förhoppningsvis imorn, måste bara få igång den andra datorn och lägga upp alla bilder där ;D
Imorn är det jobb på Ågesta också, sedan
ponnysläpp på eftermiddagen, så det blir heldag i stallet imorn med! :) Stannar med Mini och hjälper henne efter 11 där så man fördriver tiden ;D


Ska hoppa in i duschen nu strax och sen gå och sussa!



hejs,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0