köket

Länge sen det kom upp en bild på köket, eller 'köket' kanske jag ska säga ^^ men det har inte hänt så mkt på några dagar, men nu dom senaste har det hänt! Spana in:


Sätter upp balken som ska se till att huset inte trillar ner i huvena på oss! (:


oops! nån rev väggen!


haha mamman :D

Det ser större ut, större än jag trodde! Det blir nog bra till slut hela köket, pappa verkar gilla mina idéer mer och mer, bl.a. vilken bänkskiva vi ska ha! Gilla ;) han brukar inte gilla det jag gillar XD

Matilda och syster va här och hälsade på tidigare idag, jag passade på att gå ut lite, utforska världen XD haha jag o Matilda gick ut o gick lite med dockan och dockvagnen och sen lekte vi lite i sandlådan och gjorde torn och sjöng 'bäbä vita lamm'. Försökte också lära henne sjunga Svampbob-sången, det går framåt, men det är fortf svårt! :P


Försöker bli mer frisk också, är inte så bra som jag trodde jag skulle vara inför imorn, min kropp får säga vad den vill, jag vill rida! ^^ Det suger att jag kanske inte kan gå ut imorn, fira Anne, det suger verkligen! Får se imorn hur jag mår! Länge sen jag va såhär sjuk, sjuk som ett barn! ^^


ha det bra,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0