hästprommis!

Snart ska jag ställa mig o göra lite falukorvs-sallad till mig och Matilda då vi ska till stallet och titta på hästarna, o klappa kanske lite om dom är inne :) Hon kommer nog o gilla det, om inte annat o va med mosteer ;)

Tar kanske med kameran såjag kan fota lite, hoppas bara att det inte regnar eller nått annat fånigt, eftersom det är MOLNIGT just nu, trodde det skulle vara soligt..


drömde jätteläskigt inatt :( zombies o grejer, pappa blev en zombie o försökte ta sig in i vårat hus där vi gömde oss och vi sköt på honom, slog honom med glasflaskor o stoppade honom i frysen! :o men han bara fortsatte o gå hela tiden och sen kom det flera och ja.. vi insåg att de va kört! det sista vi gjorde va att kasta saxar i hans mage! Hur ofräsch va inte det liksom!?

Har lovat Joel att fixa svampbobtårta tills dom kommer, ikväll! Jag har superbra ideer, det kmr bli gräjt! :D


Bilder från igår när det va soligt!





Alla va där, Fjant va där..!



hejs,


Kommentarer
Postat av: Annelie Andersson

SCHNNNYYYGGGT! :)

2010-05-07 @ 09:23:09
URL: http://antiann.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0