get back on that back

Fy va nice det är med friends med kusar! :D Jossans lilla haflinger fick lida för min ridabstinens idag! Det va roligt, dock egentligen inte min typ av häst men hon är ju så skön så jag kan inte låta bli o gilla henne! :D

Jossan fotade lite :)






Fler bilder på bilddagboken som vanligt :) - enkulfesk, 2 maj


Igår va det utgång med Joss, Richard o Jonko. Vi hamnade på Laroy XD Jag känner mig verkligen inte inpassad på stureplan XD men vafan, det va vad det var och ja ^^ Dit går jag nog inte igen men vi dansade runt lite där bland 'finfolket' som alla hade pappas pengar i bakfickan! :)

Våffelkväll med Jonko senare idag, tacos först hemma ;D yummie!

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0