full tupp

det är en jäkla massa o göra känns det som ^^ men nu börjar allt bli som det ska! XD Sitter vid min alldeles nya dator med nyinstallerat antivirusprogram, börjar få igång allt som ska vara igång; spotify, skype (så jag kan hålla fin kontakt med ögon och öron där borta ^^) och annat viktigt stuff ;D, dock har jag inga bilder och grejer ännu! Men datorn är nice och vi kommer att bli vänner! Lets be friends, best friends!


Imorn är sista ridningen för mig! Plan A är att rida upp till terrängen och hoppa lite hinder, på (som jag hoppas) Britta XD MEN, vädret ska typ suga? Ska regna hela dagen utom på kvällen XD Vilket iof är bra eftersom jag bjuder hem några friends på grillknytis :)


Jag färgade ögonbrynen idag också, första ggn ever ^^ hos frisörn, dom blev inte riktigt som jag tänkt mig men det blev snyggt ändå! :) Vaxade och noppade gjorde hon också, aj? Ja, ganska mkt aj! Men inte såå farligt som jag trodde att det skulle vara :P ska man vara fin får man leda pin!



Nu ska jag se klart Heartbreak kid, hat så braa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0