Fröken Fanny Edenborg

Fröken Fanny Edenborg ska ut i världen, tur att jag vet att jag inte är gift! ^^ Detta stod alltså på min flygbiljett. Det värsta är väl att jag som ogift riskerar att blir indragen i alla gränder och såld för 20 kameler om jag av misstag råkar ta mig över till turkiets sida av ön ;D





Något jag är väldigt stolt över är mina skor jag bar på mina fötter igår! Jag har aldrig kunnat använda såna skor förut för jag har tappat dom på högerfoten XD och så hittade jag för ett tag sen på H&M för 99:- så jag tänkte vafan, dom sitter på min fot, kmr få skavsår men det är det värt!





Detta är något av det snyggaste, ballerina med jeans som går preciis dit! Förstå att jag är lycklig när jag kan ha så! ^^ Bortse från att jag inte har en endaste liten bränna på foten XD


Nu ska jag äta frulle och moja lite :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0