fejnt

vaknade imorse vid typ fem och märkte att jag inte kunde andas, genom näsan alltså! Gick upp och snöt mig och kikade ut genom toafönsret, fick jag se detta:


Efter två dagar tittar äntligen solen fram! ledsen att fönstret är lite smått skitigt ^^


Kom precis in efter en stund i solen, jag älskar solen, och att sola, och att bada och sola ^^ Kändes väldigt bra att kunna vara ute i bikini (och mjukisar) utan att frysa och bara lapa, lapa, lapa sol! Gick tom och hämtade posten och gick en runda runt huset, känner mig nästan frisk fasen! ;D haha, kanske lite överdrivet, men det är defiinitivt påväg åt rätt håll! :)


Kollar på Made, rätt kul.

hejs,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0