an opportunity

kollar mejlen, och ser mejl från cypern, sökte jobb där i höstas och var på anställningsintervju där i januari, fick inte jobbet då. Hon skriver att ett hotell där nere (alltså inte samma jobb som innan men fortf. servitris) söker en till anställd, och att jag är en av de främsta reserverna! De undrade alltså om jag var intresserad av att komma ner och jobba! Jag tackade ja till erbjudandet men har inte fått något svar och ett beslut om jag ska dit eller inte, vet inte ens hur många de mejlat och frågat samma sak?


Jag tänkte inte med desamma att jag bara skulle packa väskan och åka när jag läste mejlet, men sen insåg jag att det är ju detta jag vill. Ut i världen och testa nya grejer, även om det nu känns 'skrämmande' (förstå mig rätt), jag är korkad om jag inte tar detta erbjudande?! Jag har som sagt inte fått något klartecken, men ändå. Jag hoppas jag får åka, helt klart!

Det jag tänker på är Jossans student, jag vill så gärna vara där! Jag vet inte när jag kommer åka om jag åker, men jag hoppas jag kan vara där med henne. Barn som ska födas (min brors andra barn) osv. Alltid mycket om händer, men så är det alltid i livet!
Nu låter det som att jag är helt hundra på att åka, men man måste ju tänka lite, iaf jag ^^ jag tänker alltid! XD



Jobbade idag, en heldag liksom, känns riktigt bra, eftersom jag varit sjuk, fortf ont i halsen :( men den får klara sig, jag vill ha pengar! ^^ Har satt upp gipsskivor i taket i köket och hackat bort kakel, vilket resulterade i;


bloood

det skvätte lite överallt och jag har lite småsår överallt också ^^


Ser på Anna Anka söker assistent. Jag hoppas Simon får jobbet. Han är lite mer redan inne i livet i LA. Linnea är så söt och fin och skulle kunna bli negativt påverkad av Anna, hon verkar stark men beroende på hur förebilden beter sig kan man bli påverkad ändå. Linnea är en fin människa, värd bättre! Simon ser bra ut som F*N, men är bög så jag kan ändå inte få honom XD hahah

hejs,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0