allt är packat ner

Nu är allt packat o klart! Jag ligger på 21.6 kg på stora packningen och typ 10 kg i handbaggage! ^^ Alltså ganska så bra i fas! XD


Ser inte så illa ut ändå! :D


Mini sitter här nu med mig och säger hejdå! ^^ OBS! Hon skolkar inte hon har håltimme! :P Sen kommer Jenny kanske också om hon hinner.

Systra mi är påväg hit med thai-mat, hon kör mig till flygisplatsen med mamman och mig också! Såklart är småflickorna med och vinkar av mig! :)


Kommer kunna blogga i/på cypern också så fort jag får igång internet, ska finnas trådlöst närverk i lägenheten, så det ordnar sig! :)



Ha det fint, så hörs vi PÅ ANDRA SIDAN! (nej jag ska inte dö, jag ska bara åka långt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0