workin' eight to 16.45

ibland är livet hårt, när man börjar 8 och slutar vid 5 ^^ näe men det är nice o få in lite kulor ;) haha ska jobba imorn också och men bara halvdag eftersom det är dagen innan röd dag! Åkte upp och ner tusen ggr i en sån där arbetshiss, lite halvjobbigt i början, men denna hiss va såååå mkt bättre än den som Joss och jag fick uppleva vid nått tillfälle, USCH, men fick typ krypa ur den hissen och på två små plankor tre våningar upp + tidspressen. FEEEY! XD


Jag jobbar på att få in massa music in i min nya fåne :) börjar med dom bästa av de bästa från gamla phonen och sen blir det väl nån dag att sätta sig vid den gamle åldrige och sega datorn och lägga in lite färskt! ^^


är fett trött nu efter jobbet.. märks att man inte jobbat på ett tag ^^ sitter och kollar på 'Anna Anka söker assistent'. Rätt kul faktiskt XD haha nog för att man också tkr att det är sjukt töngtigt så känns den Anka man får se i detta program mer äkta en den Anka som va med i Hollywood-fruar! man får passa på o se dom här sugiga programmen när det
1. Inte finns nå annat kul på tv
2. Mamman o pappan sitter med chifen o planerar ombyggnation av köket! ^^


ska nog ta mig mot köket och kanska hitta något mommsiiiie. Kanske tom nånting onyttigt! :D haha jag är ju fett hurtig nu på alla vis! Gjorde t.ex. matlåda till idag på jobbet! (som man inte kan värma utan man får äta kall om man inte äter ute) jobbar man varje dag och äter lunchen ute går det 2000 spänn på det! Desto nyttigare att äta eget! ;D

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0