VV - vårigt värre

Idag har mamma och ja hittills hunnit med:

- promenera innan frulle
- städat massa
- ätit vårlunch ute på trappen
- chillat

Det känns riiktgt bra att vi är tillbaka till den tiden på året då ljusheten bara kommer och stannar längre o längre varje dag! Helt fantastiskt! :D Jag och Frans solade t.o.m lite på terassen, även om det inte va asvarmt så pyrde det lite om min frysta hud när solen låg på och försökte tina upp den ! ;D

Har gjort en fin budget nu för april, jag är såå nöjd med mig själv! :D Jag hatar ångesten när man inte riiktigt har koll på hur mkt man har gjort av med, hur mkt man kan göra av med och hur mkt man bör göra av med! Men nu slipper jag det där totally! För jag har ett fint upplägg för varje månad! HIIHIH såå himla lättad! Jag börjar få kläm på det här med vuxen-livet ^^ tråkigt nog, men man kan inte klara sig ifrån det tyvärr! Detta behöver ju inte betyda att man är vuxen ;)


Lina och ungarna kommer hit sen i eftermiddag! Och sedan Annelie, hoppas dom hinner träffas :)


Och nu tack vare att ja gjort en budget har jag kollat att jag bl.a. kan skriva upp mig på tre körlektioner denna månad, va glad Joss ;) så pappa och jag får köra köra köra! Och sen får man kolla upp om man kanske kan ta många lektioner som i ett paket ist, det får man ju försöka forska lite i.. vet ju inte hur mkr jag behöver ^^

Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0