Vårigt

Idag va en vårdag tänkte jag och ringde min syster och frågade vad hon skulle hitta på (jag är ledig som fan även denna vecka :/) Hon skulle åka till Gustavsberg och handla doppresent. Jag hängde på med hemmagjorda asgoda mackor och filt som vi satt och smaskade på i solen! Dock liiite kallt, men det fick vi stå ut med :D


Systeryster


Somriga kläder! 3/4 jeans och strumpbyxor!

Åkte hem och hämtade Matilda hemma hos farmor och farfar och sen hem till mig och laga korvstroganof med bulgur! :D Matilda älskade det och sen senare ville hon inte att mamma skulle natta utan Mo-me! Dom sover nämligen över här för o få sällskap när Anders inte är at home :) Nu sover storbebin sött, dock är lillasyster vaken och gnäller lite smått ^^


Jag är förkyld, det suger :(

Jag vill typ volontära eller nånting i höst. Eller jobba nånstans på liknande sett. Typ australien? Kanske två månader eller nått? Typ hur coolt som helst! :)

Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0