trevligt, trevligt!

Igår va nice! haha jag fick alla att hamna hemma hos Joss och spela Rappa Kalja! typ hur kul som heelst! XD

'Anne Frank kom med sin familj till koncentrationslägret'

Vad hände egentligen i polon som Tobbe skulle köpa? ;) och hur packad va Annefrid egentligen? hahaha XD Jag kan ju säga att jag trodde jag skulle trilla ur sängen tusen ggr under de timmar vi lyckades sova och att hon smekte sin röv mot min och somnade gott! hah XD Hon va rolig! Mycket spännande som avslöjades den där kvällen/natten, och roligt va det ^^



Mimmi som Daniel barnvaktade, söthund men dåligt uppfostrad ;) haha


Richards ena öra som va galet rött och det andra inte alls! ^^ (syns inte såå bra som irl) :p


Innan jag for iväg till Joss va Matilda och dom som sagt här! :) Och Annelie, det va sjukt roligt o få träffa henne igen och det blir snart igen då hon kommer upp till Sthlm snart igen! :D


Vi gjorde handavtryck på papper :)

'Klaggki!, tätta'
'Jaa, Matilda, man blir lite kladdig, och vi tvättar av sen när vi är klara!'

haha, nog den enda unge jag känner som inte gillar o kladda ner sig ^^


'Mohme' och ungen


resultatet :)

Red Cindy idag också! Jag har tänkt förut att vi inte riktigt passar ihop, men jag va taggad! :D Och det gick faktiskt riktigt bra i början! Men när jag märkte att det gick bättre än jag trott så försökte jag lite mer och lite för mkt.. så då blev det lite konstigt! Men jag är nöjd faktiskt :)

Köpte ju nya ridstövlar idag också! :D Dom hade ju 30% på Hästbiten och då va jag ju bara tvungen o titta in! Heelt fantastic är dom! Tajta och bra! Dock ser jag inte fram emot skavsåren och allt som kommer att hända innan man gått och ridit in dom! ^^ uscha! Men det blir nog bra! :D

Det blidde ett par sådana här iaf!

Mountain Horse Richmond High Rider

Många bilder blev de, men nu är det nog!

Snart kommer Jenny och vi ska chilla ikväll, jobb imorn! Suger ju lite då Anne är här och kan parta.. Lagom pigg nu efter att ha sovit noll timmar, ridit och sen övningskört runt på massa ställen med mamma o pappa som kollat grejs till köket! ^^

Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0