Pattinson i storbild

Jag och Jenny va ju och såg Remember me, som va lite över förväntan mot vad jag väntade mig! Har hört lite bådeoch! :) Pattinson spelar faktiskt riktigt bra enligt mig och man blir lite småkär i hans karaktär även i denna film (syftar såklart på Twilight-shittet). Det finns kanske en liten Edward i honom? Som såklart inte glittrar i solljus!


Åkte hem till Jossan i förhoppning om att få spela PS2 som hon SA att vi skulle spela! :o MEN, hur tror jag att jag ska kunna lita på att hon ska HITTA det då? INTE ALLS! Blev ingen buzz för oss men lite redbull vodka och Jim Carrey i filmen Yes Man som även den är en bra film enligt mig! :D


Strax bär det av mot Gullmars och hämtas upp av syster Lina och mosterbarnen så ska vi åka och leka på Andys! Mys blir det! Synd bara att det inte är soligt, då jag råkade köpa ett par najsiga solbrillor igår! Liiite stora men snygga fan! Och ja, jag är snål och köpte dom för 59.50 på H&M! :D



Ikväll blir det Norrköpiiiing, det blir kul! :D <3

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0