MAHA

igår va nice, blev lite kort eftersom JOSSAN INTE VILLE PÅ EFTERFEST. Hindrar iof inte mig att gå, MEN, jag led nog av .. vad säger man? Separationsångest!? XD nåväl! Kul hade vi och Anders blev barportad? :P

Kom hem typ vid 2? och då satte vi igång och lagade tacos, haha XD gott vad det! Sen blev jag trött så jag la mig i Jossans säng och läste Kallepocket och somnade sedan.



Ikväll blir det mys med käre mor min, jag bjussar på Tacos (som inte va planerat men nu blev det så) som middag. Sen planerar jag att köpa en massa goda frukter o grejor som man kan typ, jag vet inte.. DOPPA I CHOKLAD?! (kom på idén nu så klaga då inte på min uppfinnigsrikedom!) Sen vill jag ladda ner nån bra film också.. men jag vet inte hr jag hittar dom bra versionerna o så längre XD det har blivit svårt för oss olagliga nu på senare tid! ^^

Bra blir det nog iaf, mamma har ju också lov denna vecka så hon kan inte skylla på att hon måste sova när jag vill se film sent! :D




Ska väl strax ge oss av för att hämta Daniel och sen ska vi shoppa kostym till honom, det blir nog nice! :)

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0