[kmr inte på en bra rubrik så kom på en sj]

Slutade som vanligt sjukt tidigt som man alltid gör när man jobbar hos Mami! Alla barnen va glada o se mig och jag ägde som vanligt ;) maha

sitter o chillar lite nu i brist på andra göromål, känns bra. Har fått för mig att jag ska göra en egen kokbok xD haha alltså typ handskriven och mina braigaste recept i o allt. Dock måste allting testas innan det hamnar i boken, så det blir till att laga en massa god mat framöver. Då jag inte har såååå många i bagaget! ;)


Imorn blir det badning med Matilda o pappa efter jobbet, kmr bli kul! :D Matilda tkr om o bada ;)


hgnb // Sigge, som gick över tangentbordet så jag ska bli irriterad o gå och mata honom ist för o sitta här o blogga..

Inte ok att jag bloggar mer en en gång om dagen just nu ^^ Nåväl.. den som läser får se XD

Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0