klappat och klaaart!

WIIIIE! På måndag, på måndag, på måndag!

Ja, då kommer min käre nya darling till Elgiganten i Sikla och jag är sååå nöjd! Fick preciis som jag ville ha det! Det gäller att inte ge sig!

Det jag ville ha va -
en vit Samsung jet 8000, Tele2 Maxi, Surfpaket small

och vad fick jag, jo, exakt det. Dessutom fick jag telefånen för drygt 1000 kr billigare än om jag köpt den på avbetalning! Underbaaart! HIHIIH Först försökte dom 'lura' mig o sa att dom inte hade telefonen i vit, utan bara i svart. Men jag gick iväg därifrån, för o disskutera med far min om allt, och sen kom jag tillbaka och sa:

'du har VISST den i vit för jag såg det på hemsidan!'

Och mkt riktigt! Jag måste bara vänta i 4 dagar på den och VIPPS så finns den i min hand måndag eftermiddag! Toppen! HIHIHHI Jag är sååå stolt över mig själv att jag propsade och mojade, och räknade och allt. Nu kan jag mkt om mobil operatörerna och abonnemangen! och även lite granna om försäkringar o shitt! Duktihkk flikka! *klappa på axeln*


Mkt mobilsnack, men ja, det får man stå ut med! :D

Imorn blir det utgång med Joss och värmlandsbon Annefrid (kanske också hennes käre bror). K-u-l kommer det att bli och förhoppningsvis hakar lite fler folk på! :) jag säger som vanligt - ju fler desto bättre! Dessutom så kommer Annelie hit på eftermiddagen och kollar på mammas blommor (hon har fått för sig att bli vuxen o fixa med blommor) och fikar o grejar! Också k-u-l! Det va ju lite mer än 100 000 år sen man träffade henne!

see ya!

Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0