hästsugen

ridabstinensen kommer och går, den kommer dock inte lika ofta som den gjorde förr, men anledningen till det är att det inte går tillräckligt fort fram just nu enligt mig. Jag har liksom stannat upp. Allt det där går ju i perioder som alla vet. Jag har inte råd att rida flera ggr på Ågesta, och jag har inte tid, råd eller lust att ha egen häst..

tacka vet jag medryttarhästar!

Jag skrev på ett par stycken nu i eftermiddags och fastnade mest för en av dessa! :)


En kuse som enligt mig verkligen inte ser ut som en 'ridtravare'!

Hoppas på svar från denna (: Jag vill motionera, njuta av den nya årstiden som tar form och FÅ RIDA mer! Komma tillbaka till det där som man hade förut! Man är så mer kräsen nu känner jag när man väljer annonser som man skriver till. Då blir man väl också mest nöjd? Kanske :) Det sugigaste är att jag inte har körkort och bil, de flesta stall ligger till så illa med bussar o skit. Man sparar ju så sjuukt mkt tid med bilen!


Annars idag har jag inte haft något liv alls! Skickade iväg Lina med tillhörande barn på morgonen och sen chillat hela dagen typ, kollat lite jobb och sökt ett i Thailand som jag inte förväntar mig så mkt av då de va ute efter mer erfarenhet än jag kunde erbjuda, men man kan ju alltid testa! :) Tillträde i höst.
Spelat Sims har jag gjort också! ^^ Dock måste jag säga att Sims 2 är liite mer kul än Sims 3.. kanske inte riktigt kommit in i det. ^^



Sigge har hurtat sig på benet, jag tror på senan. Men mamma tror på infekterat och inkapslat sår. Jag förstår bara inte hur det kan ha hunnit bli infekterat. Han haltar och fräser o går på när när vi pillar o kollar. och något som INTE är likt honom är att han nafsade efter mamma när vi höll på, han har nog lite ont! :( Vi får veta imorn vad som står illa till iaf, då ska han till doktorn!

House ikväll

Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0