halkan

> jag älskar vädret
> älskar att vara ledig i vädret
> jag älskar att det blir vår
> jag älskar att vintern varit totally wonderfull


- jag ogillar att man inte kan ta en helt vanlig promenad på heolt vanliga gångvägar utan att halka och slå ihjäl mig.

hittills har jag klarat mig från att trilla pga halkan, men man får vara sjukt koncenrerad och glo ner i marken o bländas av solen som speglar sig i den ist för att se uppåt, framåt och vräka sig i de äkta solstrålarna. - suger lite :/ Vill inte sitta här o wajna på att det smälter och är lagom varmt/kallt o så, men man måste ju få öppna sig lite ^^



Va först hemma och funderade på vad jag skulle göra idag. Ringde försäkringsbolaget o snacka lite om ja, vad tror man att man pratar med dom där om, försäkringar kanske ;) Sen ringde jag syrran och frågade om vi skulle äta lunch i solen. Vi kom fram till att tacos hemma hos henne och se Simpsons the movie va lite nice också! :D Har inte sett den, den va rätt nice faktiskt, hann dock inte se hela. Matilda ville komma hem från dagis mot slutet ;)
Åkte med Jenny efter det till Sikla och
hämtade hem hennes telefåne som kommit! Den verkar ju sjukt nice och jag blir inte mindre sugen på att skaffa mig en egen touch-tele! :D Har bestämt mig för hur jag ska göra iaf med min egen! Det blir bra detta här!

Nu ska jag gå och göra mig iordning för sängen o sååå, sen sussa sött! men först;



behöver inte möjligtvis vara Erik som sjunger, men den jag bara fick habegär av ;D

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0