amazing

Sitter och kollar på 'Mannen som talar med hundar'. Han är fakking ambälivaböll! Jag vill vara som honom, han har kontroll på varenda liten situation och person som han umgås med, läser av och handlar efter varje individ han träffar. Det är SÅ man blir rik, på riktigt. Har man det kan man hoppa in i vilket ämne som helst och komma långt. Analysering och avläsning är nyckeln till framgång!


Vad beträffar filmen igår så va den som många andra Amerikanska komedier - förutsägbara. Den va helt ok filmen, men Aniston har gjort bättre ifrån sig förut. Inte allt för illa tips av mig måste jag säga! ^^ Am komedier kn vara ganska så avslappnande ibland. Man vet vad som komma skall men det är ändå en ny story varje gång (försök förstå mig rätt) och ofta är det Mr.Goodlooking-guy som står som huvudrollsinnehavare ;)



Strax bär det av till Farsta, ska fixa in mynten som finns i massor hos mig så att mamma kan få slut betalningen på stövlarna! Nej, jag har inte bett min mamma köpa stövlarna åt mig, jag hade pengar men ville inte betala en miljon i små mynt ^^ Sen blir det HÄMTA MOBILEEN! :D

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0