fina flickor

På fredag kommer det tre nya tjejer, det blir skönt för vi får hjälp på jobbet och spännande att träffa nya människor, men vi har fått en sjukt bra sammanhållning måste jag säga, vi fyra som blev lämnade här ensamma ^^ Sara åker den 19de också hem, så det blir också lite extra tomt. Måste ju bara säga att jag njuter av allas sällskap just nu, we 4 rules ;D

Marie har också börjat jobba här på heltid, så det är ju bra också! Hon jobbade här förra sommaren, så hon kommer snabbt in i jobbet :) så vi kommer vara 7 stycken sen när Sara åkt och det är ju toppen! 50 bord känns inte så mkt nu på en kväll, antingen har man vant sig eller så ja jag vet inte, men jag tycker iaf att det är roligt o jobba nu när det är mkt o göra! Dock inte för mkt ^^ men de 50 bord som var den kvällen dom stack var kaos XD


Jag och Sandra va ute ensamma i onsdags för o säga hejdå till Micaela (som åkte hem i fredags) och Sofie (som åkte idag) och man kan ju säga att natten va typ galen, italienarna va.. spännande? ^^ känns lite konstigt att tjejerna åkt hem måste jag säga, känns roligt o ha nån man känner i Napa när man åker dit, även om vi känner fler så är det ju inte Micaela och Sofie ;) man va ska man göra.


Funderar på o färga blonda slingor i håret, vad tycks? kanske, vet inte. ^^ jobbet med utväxten hela tiden XD mitt hår är inte alls lika mörkt längre, det har blivit jättemkt solblekt.. men lättare o färga om mörkt hår än ljusa slingor, och billigare ^^

mamma o pappa kommer redan om typ 10 dagar, helt sjukt! Dom har hyrt bil till hela veckan så vi kan åka runt o kolla på massa ställen! Det blir kul! :D inte bara se turist Fig Tree Bay ;P Dom ska få ta med sig lite saker hemifrån som jag glömt och saknar (a) typ melongodisarna och center! :o Skypeade med dom idag för första ggn sen jag kom hit! De va roligt o få se att dom ser ut som sig själva fortf. :p jag har varit borta hemifrån i typ 5 veckor nu, det är nästan dubbelt så lång tid som jag någonsin varit :o lite tufft är det allt! Så fick jag se Fjant i kameran också :D alla mina katthår som kommit med hemifrån på kläder osv. börjar sakta men säkert o försvinna från mina kläder vartefter man tvättar dom. ^^

Imorn bitti åker vi med Tommy till Nicosia, det blev inte av förra veckan, men imorn blir det av! :D Han sa senast igår att han fortfarande skulle dit iaf! ^^ Så då blir det shopping för hela slanten! hihi taggad juu! Funderar på o köpa en liten digitalkamera, för typ runt 2000? Vill nog ha en panasonic, men det får vi se hur det blir med den saken! :) dom kanske inte ens har nå bra här, ingen aning! så nu ska jag surfa runt o se vad som kan finnas! (:

baj baj

Kommentarer
Postat av: Jenny

asså jag saknar dig så mycket...!

2010-07-07 @ 23:27:51
URL: http://jjennystarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0