mycket bebisar är det

Elin Justina Margareta, welcome to our world



Ja, jag har blivit moster igen som fan! Sjukt stolt tjej, man får fan glänsa nu! Dock kmr jag bli ruinerad när ungarna är små fjortisar och kräver märkeskläder och sexiga underbyxor ;)

Det har fan vart en sjukt nice jul och jag har inte fått en djup depression av att jobba dagen efter nyår och massvis hos Richard så min kropp dött varje dag. Det är positivt! Party party har det blivit en del, dock önskar jag att mina old pals kunnat hänga med mig, bergabarnen! Jag har för fasen inte träffat Denice o Läni sen studenten (!!!!) *grina*


sjukt oflyt i mitt fina blogginlägg och mitt skrivande idag. Synd om den som läser.

Nu ska jag duscha


stolt tjej med världens minsta människa i famnen

PÖSS
Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0