Mickääään o Fäniie in da haus!

Tack Mickän för att du färgade min gråaktiga utväxt till en mysig brun! :D Fantastiskt vilken skillnad det blir i fräschhet! Inte ok att man ser typ skallig ut när det växer ut blondt hår under mörkt! ^^


Mickan i hennes ultra-fina skyddsandskar (som inte funka för hennes naglar blev bruna) ^^


Jag är fotosugen.. tänkte att jag skulle till stallet idag, men Mickan ändrade mina planer. Vi käkade thai med Fredrik och snacka massa skit som vanligt! :D Det behövdes, huundra år sen vi fick prata av oss med varandra! :D

Imorn bär det av till Karolinska Institutet och säkert skruva lite handtag eller så, jobbar halvdag typ.. Sen ledig resten av veckan. Sedan bär det nog av till Johään så får man se vad som kan hända där.


Jag är fan sugen på o laga mat alltså.. inte för att jag är hungrig, men bara sugen på o laga något riiktigt gott! :o Kanske övarraskar min käre mor och far med fin-dinner i helgen? ;)


nu får det vara nog,
see ya
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0