me and the gang were out

Ace va det och kul va det! Förade hemma hos Marcus i spånga (hans mamma va sköning, hoppas hon fixar dom tuffa tofflorna i småttingstrl. XD ) I was dancing the whole night, mhmm,  sjukt bra det blir när gamla godingar rockar loss! Träffade Läni för första ggn sedan studenten (!!!) inte okej! Dock bara försvann dom och då satt dom i en svarttaxi påväg hem XD haha jaja, jag och Mli hängde med Johanna och Mlis boyfriend o co som kom senare! WAAAH Vi träffade verkligen Arn och vi fick se när han dansade med hans svarta springare! Jag lovar, det ser man bara en gång i livet.


typ kvällens thing XD

Hamnade hemma hos Johan fram mot småtimmarna, och jag fann den mycket sovvänlig.! (: Idag har det inte hänt så mkt, frukost(?) på Sandys med Johän typ vid... 4? Och sen hem till mor min som satt ensam.

Nu väntar pappas aaassköna säng på mig, känns som jag sovit hela dan, somnade på soffan till På andra sidan Köping XD


Läni & Fäni back in buisness


Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0