Jobbigt värre

Jobb idag, det är fan rätt nice o jobba. Förutom när hästarna är fett tjuriga som en viss Flingan idag! Sparkade ungen vid två tillfällen, stryk skulle hon ha, mm, att hon fick lära sig att veta hut det är en sak som är säker! Ha mage o tjura när jag står där inne! Inte ok ;)


Intervjun igår, gick bra. Han va fett trevlig och jag är nöjd med mina svar och min engelska, inget kunde gått bättre inget kunde gått sämre I believe. Får veta hur det blir på mån el. tis. Åååh, vet inte vad jag vill ha för svar! Men vet ju hur jag gör om jag får det! Får ju inte hålla på såhär nu, inte bli mosig liksom!

IKEA efter det (dom kolla kök och jag vill köpa säng :o ), övningskörde mkt igår, jag är sjukt skillad! haha fast jag lyckades vara en smidig tjej o få igång vindrutetorkarna när jag skulle svänga in o parkera på parkan XD Näe, jag är fan duktig nu, måste boka in mina lektioner jag fick i juleklapp och sen plugga ännu mer teori, snart klar med boken! ^^ Får låna Joss's provprogram sen. Så jag blir ännu mer skillad.



inte så mkt spännande händer just nu alltså. Syrran kmr med Matilda, Anders o Elin sen, jag har bakat chokladcheesecake som jag ska bjussa på! :D Lite av en släkthelg nu fasen, och Matilda fyller 1,5 år idag! ^^ Stor kicka! :)


Fanny

p.s. Carrey va, såklart, bra igår i Number 23, diss på snubben som rescenserat (stavningen?) i tv-tidningen som bara gav ett + för filmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0