inte ok.

vart i h-e-l-v-e-t-e kommer alla dessa människor ifrån?! Och hur kmr dom in i min adressmoj på msn?!?!? Hur kan dom någonsin tro att nån ska bli turned on av bilder på lågt besuttna lemmar. fy


bilden är censurerad av mig och inte av.. användaren. Jag ville bespara er information ^^ man får nog kika nära för o se vad som skrivits.

jag är inte bitter, bara lite smått fundersam över hur dessa människor kan ha ett liv utanför datan och sitt rum med neddragen rullgardin!? Minns han ens vad hans mamma heter!? XD

nåväl, nog om detta!


Jobbade idag, fett uttröttande arbetsdag (trots att jag började 9), orkar inte med in miljon diskar (skivor som ligger ovanpå förvaringsskåp för att det ska bli snyggt). Dessa diskar väger en miljon ton och är 18 meter breda i alla riktningar XD (typ) Jag och Richard (mest jag för Richard såg mer ut att grimasera) dog i garv varje gång vagnen med tusen diskar körde över hans fot, eller när alla diskar ramlade och klämde sönder hans fungrar. ^^ Alltid underbart med kul på jobbet! :D
Jag gillar dock inte när chefen tvivlar på att jag kan koka kaffe (vilket han dock hade rätt i men ändå) och oroar sig för att det ska smaka skit eller att det ska vara kaffe över hela 'fikarummet' :) MAHA


Hemmakväll ikväll, sitter och hänger vid datan nu när min käre mor och far sitter klistrade framför 'På spåret'. Sugen på gam-musiken som finns på stora datan men jag pallar fan inte, den är fortf moje :( Men jag hoppas på nån bra film sen, chipsdipp och chips! :D (inne i en chips-period)

ridning imorn! <3

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0