himla muusigt!

Mamma och jag är alone at home igår och idag, rätt mysigt ;) igår vare bara hemma och nice. Idag så överraskade Mami med att komma in till stan när jag jobbat klart och så hängde vi där en stund och sen bjöd mamma på middaaag! :D Böfhaus it is! (hittade inte det fula öet XD) Gott som alltid och mätta som stenar går vi till tåget.

När vi är nästan där ser vi att tåget går om typ en sekund. Jag örnar och kmr igenom spärren snabbt, mamma stannar och tjatar på spärrvakten o släppa igenom nån invalid gubbe och stämpla sin egen remsa! Jag örnar upp och håller dörren på tåget.
Jag tkr det tar lite föör lång tid för mamma o komma upp för rulltrappan, och sen ser jag henne plötsligt med ett flin dyka upp och sen är vi på tåget! Mamma kan inte sluta skratta.

Jag fattar såklart att något hänt men hon kan inte klara o berätta det!
Jag fråga
'sprang du in i ngn?!'
*skaka på huvet*
'ramlade du?!'
*nicka*
HHAHAHAHAHHA
'VART?! i rulltrappan?'
'JAAA'
*garva ännu mer!!*

såg nån dig?!
'jag veeet inte!'
 och så höll det på och vi dog i garv båda två och alla runt oss gav oss mkt irriterade blickar! :D


Jag jobbade idag juuu, kul vare. NOOOOT. Gjorde typ ingenting på hela dagen. Dyrt för chefen o låta mig göra ingenting men det är nice för mig! :)


Läänsföräkringaaar! Tristaste jobbet på länge fan...


Juste, jag skänkte 25kr till 'Hjälp Haiti!' Idag. Va ju tvungen när dom på min arbetsplats står med penga-bössa och hoppar på allt o alla!
Snel tjeej

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0