det vidrigaste i världen

såg på 'vakna med the voice' imorse, sen dess har jag gått runt och tänkt på detta hela dagen, jag lovar er, det gör inte att man mår bättre när man sjukanmält dig! For sure!

Känsliga bör ej titta, men gör det ändå, för det är så vidrigt att alla måste se!



Tänk dig en fluga (ej i Sverige, men bl.a. Mexico) som flyger runt hel oskyldig. Lägger ägg på en mygga, som sedan sätter sig och käkar på dig (den vill ha blod) samtidigt som den äter dig så stoppar en in det här ägget som den bär på. OCH SEN LEVER DET DÄR TILLS DEN KLÄCKS OCH BLIR EN LARV! Så jääävla äckligt! Jag är fan inte kräsmagad, men det här gör mig inte så sugen på maskliknande mat! (inte för att jag brukar äta maskliknande mat men ändå)


Jag är hemma idag, sov inte ett skit inatt och har ont i min lilla skalle! Drömde mardrömmar och kunde inte somna om. Usch! Jag visste att det skulle komma en mardröm efter att ha sett Zombieland! :o

Är ensam hemma lite nu på kvällen, mamma är och äter middag ute med en fd. jobbkompis och pappa är bortrest med jobbet. Någon sugen på o äta middag med mig?! :D BOT-fluga står på menyn! ;)


Det va nog allt! :P

Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0