BB - Blogbreak

För att göra Sofia lite glad (hon klagar på lite inlägg) och för att uppdatera mig själv om ett tag när jag vill läsa om 'TIDEN EFTER' ^^ maha!

Jo.. jag trivs faktiskt mycket fint här hemma. Faktiskt! När jag kom hem stog Jossan där och tog emot mig som vi bestämt för x antal månadet sen. Jag har svårt att erkänna det. Men jag grät mkt i samband med hemåkningen från cypern. FY va jobbigt det va! Hade slagit vad med Martin (OBS KOMPIS INTE NGT ANNAT) om 'ett blowjob' om han fick mig o gråta under sista kvällen, jag sa att jag inte sku göra det. Vilket jag sedan gjorde då men det blidde inget av 'det sugigare slaget' för Martin ;). Vi gick ut och åt alla vi som var kvar vilka var Sandi, Sofia, MaryPoppins och Linda. Happy Days va typ det enda som var öppet och dit gick vi. Martin kom och vi åkte sen till Coco och Ash som gav oss en fantastisk uppvisning genom att (lite runda om fötterna) balansera bord, solstolar och flaskor staplade på varandra på hakan. Vi plockade citroner som vi skar upp och sedan pressade ner i våra drinkar - snacka om exotiskt! ;)

Vi träffade Aneta hemma hos oss och drack öl o hängde runt lite granna! Pratade av oss om hur störd en viss person kunde vara som kallade sig våran chef. Och om mycket annat kul som hänt under sommaren! ^^

Det var en sjukt rolig kväll den sista kvällen men inte utan att man hade den där lite sentimentala feelingen under hela tiden. Vi gick till Greenery (såklart) och satt där o hängde och umgicks med allt o alla. Jag och Martin ägnade oss åt att markera varandra på ett ganska groteskt vis så vi sku minnas varandra.... ^^ jag föreslog att vi skulle bränna varandra med tändare.. XD (vilket mamma sedan inte va sådär jätteglad över att jag gjort när hon fick se det ^^) mitt under då Martin gjorde på mig så bara föll allt. Jag bara grät o grät o grät i hans och alla andras armar och det gick inte o stoppa. Jag grinar fan aldrig! Usch. Det va skitjobbigt. Kapparis-tjejorna va där också och ja. Fy.

Till slut gick vi hem iallafall och ja, jag grinade typ hela vägen hem. Och som sagt. Jag grinar aldrig. Cypern har gjort mig till lite av en mjukis, inte ok! Får jobba på det.


Martin va hos oss hela förmiddagen när vi städade och packade och så, vilket faktiskt tog sjukt lång tid! XD Vi badade också en sista gång vilket inte var så fruktansvärt njutningrbart.. men vi hade lovat oss själva att bada sista dagen oavsett väder och havstemperatur! Det var dock typ 30 grader varmt och strålande sol, men vattnet va inte sådär superljummet. :P Martin och Linda vinkade av oss och vi grät alla tre i taxin påväg till flygplatsen.


Hemma var det sådär lagomt väder *not* fisljummet och snöblask. Joss och jag åt lunch tillsammans. Och middagen stog mamma för och syster med familj var där. Matilda hade ritat en tecknig som jag fick, och vi hade alla det sådär fint och trevligt!

Det var mkt kallt o komma hem. Och man kände sig snabbt sysslolös. Trots att de va skönt att för en gångs skull göra absolut ingenting. Gick väl en vecka sedan försökte jag göra ngt åt saken o hitta ett riktigt jobb eftersom Richard inte hade så mkt jobb för mig just då. Typ två, drygt två veckor senare dök ett 50%-jobb upp (där jag jobbar nu) och Richard vill att jag jobbar mkt nu också. Så från typ inget jobb till att hela tiden få jobb. Bra, då får jag in lite kulor! Dock köper jag inga julklappar i år! Så hemskt ledsen ni som förväntar er att få några. ;)

Känner att jag anpassat mig bättre till mörka Sverige-livet än jag trott! och jag kämpar på här med nytt stressjobb och grejer. Ska så småningom ringa mina kontakter på Cypern också, så man får komma tillbaka! :D Undra hur svårt det blir att åka hem efter andra året man varit där..


nu ska jag se vidare på Filip o Fredrik.

Fanny

Kommentarer
Postat av: Sofia

Guuud va jag har längtat efter den här uppdateringen! :D

Och jag måste ju komma och hälsa på dig innan du lyckas sticka tillbaka till värmen! :)

Puss

2010-12-20 @ 17:16:15
URL: http://sofiamagdalenalarsson.blogg.se/
Postat av: Sandyy än en gång :D

vi ska inte fundera på hur svårt det kommer va sådär långt fram! eller hur:)

2011-01-02 @ 21:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0