neverending party

alltså, kan det finnas något bättre än att vara här, just där jag är nu?`

Vi får nya fickpengar varje dag från jobbet (dricksen), får lönen i slutet av månaden, party varje kväll i veckan - aldrig dött för alla är här för att glömma problem, vardagen och bara ta hand om sig själva (syftar på turisterna), stranden med turkost varmt vatten ligger 3 minuter från lägenheten där vi bor gratis. Det enda måste vi har är jobbet.

Jag njuter och lever loppan här! Även om man blir ganska trött på jobbet ibland, men för tusan, hur ska jag kunna veta att det är bra om det inte är lite dåligt ibland!


Idag vaknade jag och läste mina två sms jag fått under natten från min syster.

Första 07.41 - Svara fort. Hotell maistrali
Andra 08.14 - Vi kommer till dig nästa måndag och bor på hotell iris :) Vi kan skypea idag


HELT FAKKING UNDERBART! Shit va jag saknar syrran och barnen! Och alla andra syskonbarn också för den delen! Dom stannar i en vecka och kommer nu på måndag den 30de

Fan va sjukt också att jag ska bli faster för andra gången på TORSDAG! Dom ska sätta igång Angelina då vid 7 och det är helt stört! Jobbigt att inte kunna vara där, men jag hoppas dom klarar sig utan mig tills jag kommer hem i november. Lycka till på torsdag säger jag bara!!!


Jonko har varit här också nu i en vecka! Hon åkte hem igår natt, det va faktiskt lite jobbigt o säga hejdå, eftersom hon den 6 september åker till Tyskland och stannar där med hästen sin i minst ett år! Galet.
Vi hade iallafall galet roligt nu när hon va här; mkt party, sol, god mat och mycket välbehövt snack från hemifrån! :D


Imorn fyller man 20 år också.. hur sjukt är inte det? Just nu känns det inget speciellt.. lär det ju inte göra imorn heller men jag bara.. känner att det borde vara stort! Känns som jag varit 20 ett tag nu iof.. det är inte så att man visar lägg när man köper vodka på snabbköpet här direkt! XD haha men ändå! Jag blir ändå.. mer vuxen.. vi ska åka flyfish (sån där vattensportrej) som tjejerna bjuder mig på, vilket är väldigt gulligt av dom, och så ska vi göra pannkakstårta och luncha tillsammans allihopa! :)


Lite kort om mycket och nu ska jag hem och laga mat, hungrig!! XD åt typ ingen frulle för vi åkte o handla och sen satt jag här så jag har inte hunnit ^^


ha det fint till nästa gång
TJYSS



Najsigaste låten (: och han är ju så söt killen också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0