Super NÖRD 16

Sitter här med min nymotionernade kropp (50 min powerwalking by my own, mamma går med en jobbarkompis today) och ser på 'My supersweet 16'.

1. Hur har dom RÅD?
2. Hur BORTSKÄMD är man?
3. Hur RESPEKTLÖS är man?
4. .. varför tittar jag?

HELT SJUKT! Ungen blir skitlack när hon inte får två klänningar för skjortan o 50 till festen. 'Gör mig inte bara lite snyggare än min mamma, utan gör mig AAAAASmkt snyggare än min mamma'

'Vad kostar bilen?
- 48 000 dollar
'Snääääälla pappaaaaa! Hur kan du säga nej till det här fejset?' *babyface*
- ok, vi pratar om det på middagen

HUR KAN PAPPAN FALLA FÖR DET! Ungen fyller 16! Hon fick en BMW cab för nästan 480 000 kr på sin 16-års fest! Hade smycken på sig som kostade 300 000. Jag vill inte veta vad själva festen kostade ^^ allt är ju liksom över på en kväll, bortsett från bilen dårå.

jag blir matt. Jag är väl lite avundsjuk på att man inte är gjord av pengar (vilket dom verkar vara) men det som beror mig mest är hennes ohövlighet och bortskämdhet!


Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0