Sommarregn, en våt dröm

Jag bara älskar när det regnar sommarregn. Ska det vara regna alls ska det vara sommarregn som luktar sådär speciellt och det ska vara varmt och regna ordentligt! :) Så ska det vara, och så va det idag!

Jag jobbade och mötte sedan upp mamma i stan, vi skulle köpa presenter till alla och äta middag, mamma bjussade :) Jag handlade mest till mig själv (a) En bikiniöverdel, BALLERINASKOR (!) Som jag aldrig kunnat ha förut men nu hoppas jag på dom här! Dom sitter iallafall på! Men jag har en skavsårsperiod framför mig tror jag nog! Sen köpte jag strumpbyxor också.. ^^ Köpte present till min käre bror och ja.. bra present blev de! :D


Jobba halvdag imorn, imorn går treorna på Berga ut. Galet, snart ett år sedan jag sprang ut där! Helt sjukt egentligen, nu känns det som att tiden kommer gå ännu fortare än den redan gör! :| :o Lite party hemma hos Jenny sen, det blir kul och mys! :) Kanske är i stallet när Jenny ska rida innan också, får se :) 



duscha nu sen falla ner i sängen och somna bums, trött tjej!

 Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0