riva lite o så

Jobbade igår, och igår fick jag vekrligen jobba, tidigare gångerna har det varit lite halvhjärtade grejer jag gjort liksom, och som funnits o göra, men igår fick jag ta i vilket jag ser som positivt! ;)

En kille kom fram till mig o Skogås som på tåget suttit och lett (hur fan skriver man, han log mot mig flera ggr så förstår även jag vad jag skriver XD ) och sedan gick han av med mig. Han kom fram till mig o ba:

- Excuse me! I saw you on the train and I kow I like you and I don't wanna loose you!
'eeeh, okeej'
- What's your name?

och sen bla bla bla så ville ha ha mitt nummer o bli min vän och ja.. vafaa tänkte jag xD jag vill inte ha dig! Haha sen ringde pappa och räddade situationen.

'My dad just called and he wants me to come home!'

så va han ute ur leken, jag har hans nr (för han va så puschy)
'Maybe you'll hear from me maybe not'
mest troligt, inte alls!


Pappa och jag rev ytterdelen av väggen igår! Rätt så fint blev det, NOT ^^ hela skiten under 'papp'-väggen är så hafsig och ful.

Fler bilder finns på mi bilddagbok, enkulfesk - 21 Mars.


Va ute och powerwalkade innan frukost, intervallgång. 4 min stenhård gång sedan 2 min lugnare tempo. Sedan upprepa tills man gått typ 40 min. Rätt jobbigt men inte dödligt :) Lyckades matcha in en ärketuff gång precis i världens längsta och brantaste backe, det va jobbigt! XD

Ridning ikväll för Kristian, igenridning, enligt Johjo ska vi hoppa! :)

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0