out with the bad air in with the good!

Sitter här nu och bara myser i min nyfixade kropp! haha jag red, Cindy gick faktiskt bra, jag är riktigt nöjd faktiskt, vi va liksom average :p Inte för mkt, inte för lite. Jag va nöjd med både mig sj och henne. Klart det kan bli bättre, men man får inte alltid ha för höga krav, som jag oftast har XD

back to den där fina kroppen jag befinner mig i just nu, :D den är nymotionerad, nyduschad, ny peelad, nyinsmorda och har nyrakade ben. Heelt sjukt skönt känns det! Jag förtjänar att sitta i soffan och titta ut på regnet ist för att befinna mig i det! :D Väldigt skönt :)


Det bär av hem till syster sen senare idag. När mamma o pappa kmr. Dom är ute o galen-handlar köksgrejs eftersom köket ska börja rivas och sen byggas om. Niiize! Foton på gamla köket kommer dyka upp sen, och sen såklart på hela förvandlingen :)


About Oslo, jag kmr åka dit i början på nästa vecka. Tis-ons ev. tors. Åker med Henrik från jobbet, vi ska hjälpa till o ställa ihop nån sorts utställning. Mer vet jag inte, men det kmr mer info innan jag åker iaf hoppas jag! ;)


Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0