hjemme

hemkommen från Norge och back on track i Sveden. :) Bilder från hela shittet för den som vill se kan dom såklart se på bilddagboken, den 13-14 April - enkulfesk.

Haha, jobbet va ju lagom vinnande för våran del egentligen. Apart från att vi tjänade mer pengar ju längre tid vi satt i bilen hem och dit. ^^ Vi började kl. 9 på onsdagen. Grejorna vi skulle montera kom klockan 13 (jättebra o vänta i 4h o inte kunna göra nånting) och så jobbade vi i kanske 4-5h och sen åkte vi hem! För mig gjorde det inte så mkt att det drog ut på tiden, men stackars Henrik som körde o 70 12 timmar och dessutom lyckades få till en fin slutknut på det hela och skaffade sig en härlig fortkörningsböter och nästan blev av med körkortet. ^^ 'bara' 20 mil hemifrån, så det blev till att köra 110 resten av vägen hem! :)

fakking dåligt med jobb just nu, så jag ska jobba först på tisdag, men då ska det tydligen bli en del. Ska jobba över som en jävel ;D haha, fulis.


Missade en powerwalkdag när jag va borta, fanns ingen tid o ut o motionera. Men powerwalkade med syrran igår i 50 min o gick sedan hem i typ 20min från dagis när vi hämtat ungen. Mamma är dessutom sjuk nu och min motivation till att gå själv är nere på NOLL,NOLLNOLLNOLL. Så vi får se om det blir nån gång idag, senare kanske XD Red ju faktiskt idag ^^ Casper, helt okej typ, men jag blir för passiv för jag tror att han ska tycka jag är dålig för jag tror att han är så känslig så det blev inte med än ett svagt ok egentligen :P



MEN, igår så red jag VERA ist för Karla. Och hon är så fiin! Jag bara kan inte sluta älska den kusen. Hon är så underbar! Trots sina små påhitt och spärrar och mojen hit o dit. och TROTS att hon är en liten segpotta XD Jossan trodde jag skulle dö men Vera är en av de få som är lite moje som jag kan rida utan o få panik o bara bli arg o frustrerad. XD Så jag hoppas på henne fler ggr för Jossan ;) fin liten hest <3

Söker fortf medryttarhäst.. ingen vill vara min vän och passa mig perfekt! :/

Mina magmuskler är tillbaka på g, ;D nu kommer en porrbild

OBS! Dom syns faktiskt mer irl, och märkena från mina ridbrallor är ju inte så fint ^^ jajja!

Fanny

Kommentarer
Postat av: jäään

det är bra fanny! :D KÖRKÖRKÖR! powerwalk 1.20 idag med vovv! kämpa :D

2010-04-17 @ 17:36:39
URL: http://jjennystarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0