great job!

Jag är så sjukt huritg! Åkte hem till Lina med Angelina och August en snabbis efter att August sovit middag. De va mys och jag byggde välrdens coolaste grej med duplot! ;D När vi kom hem så bytte jag om till träningskläder och drog ut på en uppvärmningsrunda! Sprang/power walkade i typ 10-15 min och sen tillbaka och gjorde situps och allt det där. Sedan streaching.

Fick ihop en halvtimme iallafall! Det gäller att få rutin på det, och sedan öka intensiteten liksom! Jag kan inte räkna hur många ggr man satt igång för fullt och sedan lagt av för det blivit sjukt tråkigt! Springa idag va inte så farligt heller förresten, jag sprang mer än jag gick! :)


Nu sitter jag med magen full med pizza haha! Det fanns mat hemma men vi kände att pizza va gott! ^^ Mamman och pappan är hos min morbror som vanligt på påskdagen, så det är jag, Joel och Angelina här hemma nu. Och August såklart, som inte vill sova när vi ska se film! :D

tjingeling,
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0