Glad Påsk! :D

Idag är det den allra gulaste dagen på hela året! Och mest godisätande, mest äggätande, mest .. eeh.. Vårigaste! Dock äter sällan jag mkt godis, så påsken blir inte så annorlunda för mig! ^^ Jag fick dock ett påskisägg och behövde leta innan jag fick det, precis som det ska vara! :)

Idag är vi bortbjudna till Anders föräldrar på påsk/lunch/mojs! Det blir nice. Alla barnen är där och alla andra också ;P August sitter just nu och äter lunch och blir ledsen när han upptäcker att både varmrätten och efterrätten är slut! ^^


Mamma har fixat påskaktiga tulpanbuketter som hon ska sprida omkring sig, vårigt värre! Mkt påsk blire.




Frans chillar lite i solen

Ska hoppa in i duschen strax, utgång ikväll så jag lär väl åka direkt från Maud o Gunnar hem till Jossi så vi ska föööra lite där! De blir näjs! Jonko kanske också hänger på :)


Måste också bara säga att vi såg på 'Mamma Mia' igår och så måste jag tillägga att Meryl Streep är helt fantastisk som skådis, hon är ju fan lite i stil med att bli gillad lika mkt av mig som Jennifer Aniston! Hon väljer sjukt roliga filmroller och lyckas så bra med det hon väljer.

En sista grej, Angelina, här kommer till husfru-tip direkt från coachen!

- HÅLL KÄFTEN -

:D:D

Fanny

Kommentarer
Postat av: Patrik... typ!

fina bilder i headern :)

2010-04-04 @ 11:57:24
URL: http://patriktyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0