BAAH

Störd jag blev när jag vaknade upp och såg att i min telia tfn står det 'SIM inaktivt'. Testar o messa med tele2 tfnen 'Inte tillgängligt'. GAAAASCH XD haha jag blev galen, hur ska jag kunna klara det utan telefon!? Men så ringde jag tele2 och som sa åt mig och starta om telen och plocka i och ur simkortet, tror ni det funkade? SÅKLART! :D ahha så nu funkar allt som det ska så ni kan ringa o smsa o allt sånt till mig nu! hihi!


Det blir inget Taffsnäs idag :( Det skulle vara typ 6 andra pers där så det finns typ inga hestar kvar, känns värdigare o åka i 1000 timmar om man vet att man får rida mer än en gång! :) så det får bli nån helg nån gång!

Åkte till Grolls iaf med order från chifen att hämta ut arbetarbrallor så jag kan matcha dom när jag jobbar! Så jag inte ser ut som en b tjej som bara hänger med dom tillfälligt, nu är jag en av dom ;D MOAHAHAHAHAA


jävligt sexiga va? :D Ursäkta kaliten, mamma är inte så van med fånen! :)


jää


Nu är Jäni här och vi ska hitta på nå skoiiij! HIHI fett fint väder.. och vi är sugna på film ^^ så vi får se hur duktiga vi är! :D


Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0