april april!

Sitter och tittar på Greys Anatomy och jag bara älskar o'Malley! Fy han är så söt och allt det där! Just i detta program håller hans pappa på o typ dö i cancer, och man tkr inte mindre om honom för det. Sen har man sett delar av resten av serien och man tkr inte mindre om honom då heller!


mot det muntrare ämnet; 1 April! I tidningen har jag idag sett åtminstone tre aprilskämt. Från SL as usual, denna gång - Vaccin ger smidigare SL-resa. De påstår att man fick en chip inplanterat i armen när man vaccinerade sig mot svininfluensan i höstas. Undra egentligen hur många som gick på det ^^ Ganska kul skämt dock! SF va också lite skojiga med sin nyhet om 3D linser, för alla som känner sig obekväma på dejten med 3D-glajjorna! ;) Dom gav en adress där man kunde köpa dessa linser, jag förstod ju nästan vad som skulle stå, men va ju tvungen o kolla ändå! Spana in www.sf.se/3d-linser 

Sedan va det Donken reklamannonsen - 'Nu tar vi bort osten från cheeseburgaren och lägger den på hamburgaren' Rätt kul det med ^^ men lite halvnörigt också! :D

Jag som tänkte redan i slutet på förra året att jag skulle komma på bra aprilskämt, men hur gick det med det? INTE ALLS..
fett tråkig jag är..


jag fick iaf tillbringa mestadelen av dagen i ledighet. Slutade redan vid 10 för det inte fanns nånting o göra, skulle eg. jobbat till 12, men så blidde det inte! Jag åkte hem till systeryster och hade med mig bulle och godis (måste man ju ha på påsken) och vi påskade oss lite! Pappa hämtade mig påvägen hem från jobbet och jag städade när jag kom hem so mamma bett mig och ja.. nu sitter jag och känner sympati för en påhittad rollfigur i en amerikansk serie! :)


Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0