aj åvn!

Körde nyss min fjärde körlektion och han säger att jag kanske behöver omkring 10 lektioner till :) Grymt ju! Den jag kör hos nu är nice. En från Skogås trafikskola faktiskt, Farsta kändes inte som att dom passade mig riktigt, men denna gör! :)

Jag känner att jag vill shoppa! Speciellt till Denise studentskiva som är nästa vecka, galet, dom är så stora allihopa! Sheat.. det är inte bara jag som åldras..! Några tips? Temat är 'Vart fan är jag?'. Alltså kan man vara i stort sett vad som helst, typ en.. fiskare som ba 'Hur fan hamna jag här?' eller vad som, så låt fantasin flöda! XD


Sitter och väntar på mat, hungrig.. Jag känner att min 6-veckors träning skiter sig lite.. Fan, mamma blev sjuk, jag tog det rätt bra och gick ändå, och sen så damp det ner att jag skulle få gå själv fett länge eftersom mamma blivit sjuk igen, fakk! Och så nu har jag inte gått ett tag, känns skitjobbigt! Skitdålig självdisiplin!

men är bara så sjukt omotiverad, vilket gör mig desto mer omotiverad för jag inte kan klara det o puscha mig sj! Jag borde bara, näe nu jävlar ist! Och det måste jag fan göra, kanske tar mig en powerwalk sen vid 8? borde göra de..


Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0