Jobbig tjej

WOHOO! Jag känner mig som en viktig person! Jag har ett jobb minst en månad framöver. Har jobbat två dagar nu i mammas klass med särskolebarn som assistent. Det går super! Dock är det halvtid, men man får inte vara kräsen! ;) Jag har ju träffat dom här ungarna lite grann innan så dom släpper in mig ganska så bra nu. Känns riktigt bra!

HÖSTIGT VÄRRE! I morse, skulle cykla iväg. Tänkte inte tanken på vantar då jag inte behövt några på morgonen tidigare i 'höst'. Förutom nu. JAG HÖLL PÅ O DÖ! Det va SJUKT kallt! Imorn blir det vantar så jag svettas ist! ^^ ahha, fy fasen, hösten är här! Dock längtar jag lite efter att det ska bli typ 20- och meter-mycket snö, vintrarna dom senaste åren har ju sugit! (fan, låter som en gammal moster) HAHA jag ÄR en moster, och BÖRJAR bli gammal, så jag får väl säga så ändå! :)


Nu ska jag ta hand om min farmville och sen gå ner o .. göra ngt! :) IDOL ikväll, och SÄSONGSSTART med HOOOOUSE!!! <3

Sigge har bråkat och har sår på huvet. Fick testa mina sjukvårdarkunskaper på honomoch det är ju fasen spännande! Äckligt luktar det också.. men vi har knappt fått ta i honom sen han fick det (typ två dgr sen) för han har varit SJUKT grumpy! Men det är lite kul o plåga o tvätta sår (a) >8)

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0