I know.. I'm a slow writer

and a slow reader, men det hindrade mig inte att läsa ut sista boken ur twilight-sagan. Jag måste säga att jag är besviken. Ettan och tvåan tillsammans va lätt bäst :) men ja, den är ju mysig med all kärleeek :)

Läser nu boken från Douglas Adams, Liftarens Guide till galaxen. Har inte kommit så långt, men den är helt klart annorlunda, men jag gillar det på ngt vis! ;P

Ska till stallet o hänga med Mini och Jenny. Mini ska rida, det blir kul! Imorn är det jobb på Ågesta, ser typ fram emot! <3 Kärlek på Ågesta! Red Parma i måndags, Johanna stog på listan men det blev knas, så jag hade nog inte fått henne annars, men det va kul! Hoppning typ, eller markarb. rolig HEEST! Trodde INTE att hon skulle vara sådan! :) Ponny på måndag!

Letar Medryttarhäst nu fortf.. har en på g hittils. Men kan ni svara på en sak!? VARFÖR ska alla ha sjukligt mkt pengar för att man ska rida dennes häst!??!? Jag är där för att ge dom tid till annat. Inte pengar!? Har man inte tillräckligt med pengar ska man fan inte ha häst!

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0