Hej hej på dig min bror!

en stund sen. jag är bara så otaggad och pallar inte med min STÖRDA computer! (nu sitter jag med pappas laptop i knäet som oftast befinner sig på hans jobb, typ lättad över att den är hemma ^^)

va på arbetsintervju i måndags, gick bra fan, Lena är en fin tjej! Får besked i slutet på nästa vecka senast. Dom ska snacka med några tjejer till innan dess. Så förhoppningsvis halvtid på Gina! :)

Nu sitter jag och väntar de sista minuterna påatt Idol ska börja!! WOHO, jag är typ taggad!? Vad är grejen? 8D

Jag är förkyld, jag blir ledsen! Men hellre få detta en svinissjukis!!! Så nu håller vi alla tummarna på att alla våra nära och kära klarar sig utan eller ur sjukdomen utan oväntade dödsfall!

Fanny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0