vilket JÄVLA liv!

Min röst har HELT pajat. Där har det antagligen varit för mkt liv!

Jobbade nu på morgonen som vanligt, lägger mig och kollar på film med Frans så ba 'somnaaaa'. Vaknar en stund senare. Min pappa har kollat på tv. = Högt ljud (pga 'dålig' hörsel). Det är inte så att det är ngt fint vanligt pratprogram utan nån jävla tennis?! Från Kina. Så den hrä kinesen, som översätter det spelarna säger efter nån mach av ngt slag, typ enligt mina öron skriker.

CHAOAO IJ OW PAJAMAJA!

Allt vad hon nu kan hitta på för ord som är mkt högljudda. Ni vet hur det är när man är nyvaken.

mm. Det va ju eg. inte svårare än att halvt resa sig upp för att stänga av skiten. Vilket jag gjorde. *Pjuh* Frid och fröjd..

icke.

Pappa har ett projekt hemma. Byggprojekt. Gissa en sak. Brukar han vara lågmäld? Svar: Nej. Jag vet inte hur länge han hållit på med den där grinden. Han gapar och gormar mest hela tiden. Ropar till mig en sekund efter att jag vaknat att jag ska stå med den arga pappan och hålla i grinden.. matt maatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0