ställa om klockan?

Varför det liksom? Jag tycket det är askul o gå och lägga sig alldeles för sent när man ska upp och jobba klockan sex och sen inte ha en aning om att man brukar ställa tillbaka klockan vid den här tiden på året..

Dock var det inte så superduper hemskt som det kunde ha varit, Victor sov här och kunde köra mig (Tack för det ^^) Hade varit värre om jag skulle åkt med Elin och stått och väntat på henne i Farsta Strand i en timme ist för att börja jobba som jag gjorde XD Sheat.! Nåväl, fick sova när jag kom hem iaf! ;D


Första dagen på jobbet imorn, känns lite jobbigt! Men det kan ju gå på två sätt. Bra el. dåligt! :D Så det är bara att bita ihop. Marcus tkr att jag ska betala en utlandsresa till honom, så det är väl bara att börja sälja!


Nu ska jag ner och se på någe bra på tv och sen duschaaa :)

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0