stackars kattfan... [VARNING KÄNSLIGA LÄSARE]

Lille misse, han som bråkat, Sigge, han va hos doktorn idag. Hans sår skulle dräneras sa dom. Han hade liksom fått som en böld innanför såret när det vuxit ihop för fort. Vi slutade antagligen tvätta lite för tidigt.

Alla förstår att han är en av världens mest deprimerade kattfan. Och att han jättegärna vill gå ut hela tiden och backar för o försöka komma ur tratten runt skallen. Men icke. Inte förän på fredag.

NU kommer spännande bild!

När han får en mjölkstund nu på kvällen utan tratten.


ja.. han är jätteledsen o nere nu.. får ju kissa på låda.. stackarn. Han blir inte alls mer bortskämd nu än han va innan, iiinte då! ;)

Åt just mumsfika, banan med Marabou-choklad i ugn :)



Red Vera igår.. jag va typ nervös innan! Jag är typ ALDRIG det.. fasen. Jag ville att det skulle gå bra så att förra ggn på henne skulle vara första o sista ggn på henne bra. ^^ Men ja.. 'rädd' att hon skulle 'vara Vera'. Men det va så SJUKT skönt att hon inte va så! Och jag vill rida henne igen, för jag vill att hon ska bli finare :)

Ska förhoppningsvis rida på lillpålle-Olsson imorn! :D Väntar på svar från Jonko som ska ha svar från Maxine ^^


Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0