räddare i en nöd

ja, min mamma, hon är en star! TACK, för att du sponsrar mig i mitt liv! Hoppas att du ser det som att jag gjort mig förtjänt av det! :)<3
Jag har alltså handlat idag;
Jeansleggings, t-shirt, stickad tröja, trosor/strumpor, nagellack, sjal, skor! Åh, känns så kul! :) Nöden är räddad XD jag behövde kläder. Fick såklart inte allt detta från min mor, men det mesta :)

Imorn ska jag på arbetsintervju! Säljare here I come! Får se hur det går, hoppas på bra! Johanna kanske kommer med också för innan ska vi gå runt på stan o kika in i affärer och säga 'Hej, jag vill jobba, vill ni ha mig?' ^^ Ser fram emot o träffa Johäni! :D Det känns som länge sen vi verkligen umgicks!

Nu ser jag på idol och jag tycker hon från Indonesien är SJUKT duktig, hoppas att hon som ser ut som tjejen från 'Mannen som kan tala med hästar' gör bra ifrån sig, för henne har jag gillat innan! ^^

Ledig imorn

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0