Galen kväll!

ojojoj! Shit va kul vi hade! :D

åkte in vid tyå 10 och fick veta att jossan o co. blivit försenade.. så ja, det blev lite väntan. Vi går iväg, till softbar som Jossan kollat upp att dom hade gratis inträde, när vi kom dit förstod vi varför, och vi gick inte in. Jossan och Anne skulle in och låna toan ^^ men Anne, smartisen själv, hade glömt sitt leg dagen till ära och hon åkte hem med Daniel och Rickard på släptåg. Man lämnar inte en vilsen Karlstads-bo bland tunnelbanorna på centralen och hoppas att hon hittar hem.  Så ja, dom hängde på.

Jag och Jossan letade upp Viktor som befann sig på Movits, där hade vi sjukt trevligt och satt o snacka lite o bla bla. haha, jag säger bara Jossans drink va sjukt äcklig men snurrade till hennes hjärna lagom tills att vi drog till 360 ^^ Där kvällen fortsatte att vara sjuuukt kul! :D


Bilder kommer när det kommer upp på sidan ^^


Syrran kommer med sin family och äter middag här typ snart, och imorn är det jobb som vanligt på Ågesta :) Fasen, kunde ha varit guide för dom fina norrlänningarna vi träffade men icke, jobbet får gå före ;) kommer fan bli jobbigt o gå upp imorn annars alltså.

Arbetsintervjun igår gick asbra! Ska på introduktionsgrejs v.44 och sen så hoppas vi bara på att dom gillar mig! :D

ha så kul! För det har jag!

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0