come away with me, in the night

Provred medryttarhäst igår, fin som fan va han faktiskt! Falcon är Hollänskt import. Han testade mig som fan! Och det resulterade i en fin *SMACK* på utsidan av låret. Matt. Nåväl, ett tjusigt hovavtryck sitter aldrig på fel ställe! Han va jättefin o rida faktiskt! Men jag har inte råd att betala 1000kr i månaden för att rida ut några dagar i veckan och hoppa lite ibland. Tyvärr.

Kan min hjärna f-u-n-g-e-r-a?! Någon gång mer i mitt liv. Tack för det liksom.. Matt på mig och mina tankegångar. XD Säger inget mer för då blir det dåligt. Men ja..

Hamnade inne på amzie.blogg.se (Amanda från fina 3hsam ;)) och lyssnar nu på Darins version av Viva la vida. Har aldrig hört hela, men den va fan rätt nice :o men dock, orginalet är bättre ;)


Hoppas på en träff med Mr. Victor today,
sitter och känner mig som en uttråkad tjej. En matt tjej som inte får ordning på sina tankar idag ^^ inte ok.

Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0