stickigt värre!

Jag fick flr mig i förra veckan att jag skulle sticka! (detta va ingen spontan tanke utan mamma och Lina satt där brevid mig och jag blev sugen) Jag har aldrig stickat förut, vad jag minns iaf XD och ja, det blev så att jag satte igång med en mössa i grönt garn. ^^

Har kommit en liiten bit på vägen iaf. Tantigt men detta är faktiskt sant.
Se bild nedan




Jag ska gå och sminka mig strax, jag och Jonko ska nämligen gå och se NEW MOON! HAKKLAPP NÅGON?!?!?! Jag kmr nämligen att dregla ner alla som sitter nedanför mig i salongen när Jacob tar av sig kläderna. Inte svårt att bli turned on där inte! haha

Jag va ute och power walkade imorse innan frukost! DUKTIG, sedan 2x15 och 1x12 armhävningar! MAHAAAHHA


galen bild på Matilda från igår
(fick två biobiljetter av Lina som tack!)

hej svejs!

Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0